Cinco miembros de una familia murieron en un accidente de tránsito en la vía que comunica las poblaciones de San Juan del Cesar y Valledupar. El siniestro se produjo hacia las 6:30 de la tarde de este domingo 21 de noviembre, en el kilómetro 30 del corredor vial, en el corregimiento de los Haticos.

De acuerdo con información de medios locales, las cinco víctimas fallecieron calcinadas tras quedar atrapadas en un vehículo tipo Mazda 626 de placas LAF-109 de Bello, Antioquia.

Los fallecidos salían de una finca ubicada en el mismo sector donde ocurrió el accidente. De acuerdo con el periódico El Heraldo , las víctimas fueron identificados como Marlon Cujia, Marcelina Rodríguez y sus tres hijos.

La Policía de Tránsito intenta aclarar la situación en la que, al parecer, también estuvo involucrado un vehículo Wolkswagen Jetta. Un equipo de Medicina Legal adelanta el reconocimiento y el levantamiento de los cadáveres.

Comentarios

0 Comentarios

1.368 comentarios en «Cinco miembros de una familia murieron en accidente de tránsito registrado en el sur de La Guajira»
  1. Explore ethical frameworks and discuss the moral principles that guide decision-making. How do people navigate ethical dilemmas, and what factors contribute to the formation of their ethical values?

  2. amoxicillin 250 mg [url=http://amoxilall.com/#]buy amoxicillin online mexico[/url] amoxicillin 500

  3. PBN sites
    We’ll establish a network of private blog network sites!

    Pros of our PBN network:

    We execute everything SO THAT google doesn’t grasp that THIS IS A privately-owned blog network!!!

    1- We obtain domain names from various registrars

    2- The principal site is hosted on a virtual private server (VPS is rapid hosting)

    3- The rest of the sites are on distinct hostings

    4- We attribute a individual Google account to each site with confirmation in Google Search Console.

    5- We create websites on WordPress, we don’t use plugins with the help of which Trojans penetrate and through which pages on your websites are created.

    6- We refrain from repeat templates and use only exclusive text and pictures

    We refrain from work with website design; the client, if wanted, can then edit the websites to suit his wishes